2010. április 7., szerda

nem kedd

Szóval egy másik nap. De hát... Ez nem volt most jó. Sőt, kifejezetten rossz volt. Naszóval az volt, hogy összetűzésbe keveredtem a rendszerrel, ami amint állíthatom, nem jó. Az történt, hogy én mint a jólnevelt írástudatlan gyermek, aki immár rendelkezik laptoppal, elmentem suliba. (Itt már kezd megmutatkozni a rendszer hibája.) És amint ott ücsörögtem, hát elkezdődött az óra, szóval tanár, hetes, jónapot meg ilyesmi. És kb az óra közepén, mikor elkezdtem jegyzetelni (itt említeném meg, hogy előtte nem volt mit, szóval nem én vagyok a gyík), a tanárnő (aki egyébként is utál) rámförmedt, hogy én hogyan képzelem, hogy idehozom a laptopot, és használom (ja, a diszgráfia-vizsgálatot ő kezdeményezte). Gondoltam aztán, hogy ne legyen ebből gond, elmegyek az igazgató helyetteshez, aki anya spanja, hogy segítsen, és akkor az igazgató majd ad nekem egy papírt erről... Hát de nem. Azért, mert én inkább gyakoroljam az írást, meg úgyis kézzel kell majd írnom az önéletrajzot (nem lesz tinta a nyomtatóban?) és amúgyis, nehogy már jó legyen nekem. Szóval még jó, hogy vettünk egy gépet, és még jó, hogy volt is róla szó, hogy van is határozat róla, hogy nem írok könnyen. Szóval most mehetek megint a nevelési tanácsadóba, hogy akkor majd ők adnak róla egy papírt, hogy ugyanmár, haddszabadjon. De ez ugye megint azt jelenti, hogy szívhatok vele, mire megoldódik. Ennek most örülünk. Hali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése